Veiksmīga komunikācija ar medijiem. Teorijā un praksē.








Kāpēc svarīgi mācēt profesionāli komunicēt ar medijiem? 
Mūsdienās liela daļa veiksmes stāstu balstās ne vien uz kvalitatīvu produktu vai pakalpojumu, bet arī veiksmīgā komunikācijā ar medijiem, PR aktivitātēs un sociālajā atbildībā.
Kurš prasmīgāk to pielieto savā ikdienas darbā, tas arī saņem vairāk – vairāk informācijas publiskajā telpā, vairāk atzinības un mīlestības no klientu un sadarbības partneru puses, vairāk pasūtījumu utt.
Prasmes tikai retajam ir dabas dots talants, - gluži tāpat kā jebkuras zināšanas, tās jāiegūst, jāpapildina un, protams, arī jāpielieto dzīvē. Jā, gadās saņemt arī punus un iepazīt arī neveiksmes, izdarot visu pēc labākās sirdsapziņas, bet kurš ir spēcīgāks? Tas, kas nekad nekļūdās, vai tas, kurš pēc neveiksmes ir spējīgs piecelties un mēģināt atkal un atkal!? Skaidrs, ka otrais būs uzkrājis neizmērojami lielu pieredzi, no kuras mācīties, un tieši viņš zinās, kādas kļūdas nepieļaut atkārtoti.
Ja vēlies gūt panākumus savam uzņēmumam vai organizācijai, tad zināšanas un prasmes ir pirmais solis ceļā uz to.
Aicinām Jūs uz nodarbību ciklu "Veiksmīgas komunikācijas pamati". 
Mūsu pamatmērķis ir sniegt Jums zināšanas par to
-  kā atrast ziņu notikumā,
-  kā prasmīgāk uzrakstīt preses relīzi,
- kā par sevi stāstīt citiem, lai ziņojums būtu skaidri saprotams un pareizi noformulēts, jo baumas un pārpratumi rodas informācijas trūkuma vai arī neskaidri noformulētas ziņas dēļ. Vislabāk ar ienaidnieku var tikt galā, zinot tā noslēpumus un ieradumus. Negribētos gan medijus iekļaut šajā “ienaidnieku” kategorijā, taču pārzināt katra medija specifiku ir jau daļa no veiksmes jeb panākumu atslēga uz iekļūšanu mediju dienaskārtībā.
- par vizuālā tēla nozīmīgumu, jo, lai arī kādam tas varētu nepatikt un nešķist svarīgi, pirmais iespaids rodas pirmajās sekundēs, kad pieņemam lēmumu – simpatizē man šis cilvēks vai nē, es uzticēšos viņa teiktajam vai nē, un sniegt pareizos signālus ar mūsu vizuālo tēlu ir daļa no prasmīgas komunikācijas. Galu galā nevaram piemirst, ka vairums cilvēku ir vizuāli uztverošas būtnes. Ja runātais raisīs pretrunas ar redzēto, rezultāts var būt visai negaidīts.
- par sociālo atbildību – tas ir viens no mūsdienas biznesa top tematiem jeb jājamzirdziņiem: darbošanās atbildīgi, nekaitējot videi, rūpēšanās par resursu prasmīgu izmantošanu, sekošana līdzi darbinieku labsajūtai dažādos aspektos, bieži vien viņu motivācijas uzlabošanai izmantojot tikai un vienīgi savas dzirdīgās ausis un iedvesmojošus vārdus, pati par sevi runā labu organizācijas iekšienē par izmantotajām biznesa metodēm.
Taču, organizējot sociāli atbildīgas kampaņas, par Jūsu labajiem darbiem uzzinātu vēl vairāk cilvēku, kas potenciāli varētu kļūt par Jūsu organizācijas labākajiem draugiem. Un mēs nekad nevaram zināt, ar kādiem panākumiem var tikt bagātināta draudzība. Mācīsimies arī par šādu kampaņu organizēšanu, lai labie darbi Jums iet pa priekšu un lai pavērtos daudzas durvis, kas, iespējams, iepriekš bijušas aizvērtas.

Bez draudzības un komunikācijas ar citiem mēs ierobežojam paši savu dzīves lauku, samazinām iespējas realizēt jēgpilnus projektus, sašaurinām iespējas dzimt lieliskām idejām, jo nekurienē nevar rasties nekas jauns.

Kam ir domātas šīs apmācības:

Nodarbību cikls komunikāciju prasmju uzlabošanai ir paredzēts tiem uzņēmējiem, kuri vēlas:
- lai par viņa uzņēmumu uzzinātu pēc iespējas vairāk cilvēku,
- veicināt organizācijas pozitīvu tēlu sabiedrībā,
- palielināt iespējas nokļūt mediju dienaskārtībā,
- realizēt sociālās kampaņas!

Gaidīsim Jūs, ja sagaidāt, ka iegūsiet informāciju, kas balstās teorijā un pasniedzējas līdzšinējā praktiskajā pieredzē vairāk nekā 10 gadu garumā. 
Tālāka zināšanu izmantošana gan būs tikai un vienīgi Jūsu rokās – cik daudz izpratīsiet, kas kuram medijam ir būtiska ziņa, kad preses relīzes vislabāk izsūtīt, kā komunicēt ar žurnālistiem, kā izmantot sociālos tīklus savā labā un kādas kļūdas nevajag pieļaut.
Ir vajadzīgas zināšanas, prasmes, vēlme augt un attīstīties!
Mācīsimies, diskutēsim un, protams, dalīsimies katrs arī savā līdzšinējā pieredzē!

Šīs apmācības noteikti nav Jums, ja Jūs sagaidāt, ka pēc šīm apmācībām mediji pie Jūsu organizācijas durvīm stāvēs rindā, lai tikai varētu Jūs intervēt un par Jums stāstīt plašākai auditorijai?

Ja mēs to solītu, melotu, jo apgrozījuma pieauguma garantijas nespēj dot pat vislabāk izplānotā reklāmas kampaņa.

Semināra formāts

Semināru ciklā ietilpst 3 nodarbības, katra no tām ir 4 h gara ar kafijas pauzi un praktisko darbu klātienes dalībniekiem (tiešraides dalībnieki praktiskajā daļā nepiedalās).

1. nodarbība 
Uzzini, kā prasmīgāk par sevi pastāstīt citiem, kā pareizāk strukturēt un uzrakstīt preses relīzi.

2. nodarbība 
Uzzini, kāda ir katra medija specifika, kā komunicēt ar katru no medijiem, kā uzvesties intervijā, cik liela loma ir vizuālajam tēlam.

3. nodarbība
Uzzini, kas ir sabiedrisko attiecību kampaņas un kā veiksmīgi realizēt sociālās kampaņas.

Nodarbībās apvienosim teoriju un praktiskos uzdevumus!


Kas ir tiešraide
Nodarbības notiek gan klātienē, gan tiešraidē (klātienes dalībnieki netiek filmēti). Visi dalībnieki saņems iespēju veselu nedēļu skatīties nodarbības ierakstu.

Pēc apmeklētāju vēlmēm semināru varam piedāvāt gan no rīta (no 9.00), gan dienas vidū (no 12.00), gan vakarā (pēc 18.00).

Vietu skaits: 12 dalībnieki klātienē, 20 dalībnieki tiešraidē

Kad nākamā reize: aizpildot pieteikumu Jūs pirmais saņemsiet informāciju par nākamo nodarbību
Pieteikšanās: aizpildot pieteikuma anketu
 
Maksa par semināru ciklu:

Klātienes dalībniekiem - 78 eiro, tiešraides dalībniekiem (bez praktiskās daļas) – 51 euro

Cenā ietilpst 3 nodarbības, izdales materiāli, nodarbības audio ieraksts kafija/tēja/uzkodas. 

Atsevišķi katra nodarbība maksā: klātienes dalībniekiem 35 euro, tiešraides dalībniekiem 26 euro. 

Neskaidrību gadījumā, lūdzu, rakstiet JutiesLabi@JutiesLabi.lv vai zvaniet 29130346

Uz tikšanos mācībās! 
Pieteikties
Pasniedzēja Krista Tuča par sevi

Esmu Latvijas Reģionu televīzijas Re:TV producente, raidījumu vadītāja un žurnāliste. Veidoju un vadu sarunu raidījumu par sevis izzināšanu, ezotēriku un veselības veicināšanu “Neredzami redzamais”, bet man nav svešas arī tādas tēmas kā zaļais dzīvesveids, norises pašvaldībās, mode un stils.

Jau bērnībā, skatoties televīzijas reportāžas no pasaules “karstajiem punktiem”, teicu, ka kādreiz arī es tādas veidošu. Dzīves ceļš gan mani līdz šim nav aizvedis uz valstīm, kur notiek karš, tā vietā mērķtiecīgs darbs jau skolas gados žurnālistikas jomā man sniedzis iespējas strādāt mediju jomā nu jau vairāk nekā 10 gadu garumā. Esmu ieguvusi pieredzi un zināšanas, strādājot Vidzemes televīzijā, Latvijas Reģionu televīzijas kanālā Re:TV, Radio Valmiera (šobrīd Radio TEV), ziņu aģentūrā LETA, kā arī vietējos laikrakstos Saldū un Valmierā.

Dziļi ticu tam, ka katram cilvēkam ir jāapzinās savās stiprās puses, lai atrastu tādu nodarbošanos, kas sniedz prieku un gandarījumu. Jāatrod tā SAVA īstā vieta. Esmu cilvēks, kas nesavtīgi vēlas sniegt zināšanas un dalīties ar savu pieredzi, jo tas ir viens no manas dzīves aicinājumiem. Un to var darīt dažādos veidos – gan veidojot televīzijas raidījumus, daloties zināšanās ar skatītājiem, gan arī klātienē, vadot lekcijas.

Uz tikšanos! 
Pieteikties


Nav komentāru: